• Αθήνα: 2109595120
  • Θεσσαλονίκη: 2310869100
  • Kιν.: 6972446046
  • Εmail

Νεα

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΝΕΟ CTLS ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 472,5 kg;

ctls

 aircrsft-ctls

 

Το CTLS αποτελεί την νεώτερη μετεξέλιξη στην ομάδα αεροσκαφών CT της Flight Design. Μακρύτερο, χαμηλότερο και πιο ευέλικτο, το CTLS σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την κατηγορία υπέρ - ελαφρών και ελαφρών αεροσκαφών, προσφέροντας πλειάδα δυνατοτήτων για την βελτίωση της άνεσης και της απόδοσης.

Η άτρακτος του CTLS είναι 39 εκατοστά μακρύτερη κάτι που αυξάνει σημαντικά την σταθερότητα πρόνευσης (pitch). Το αποτέλεσμα για τους χειριστές είναι πιο ομαλό ταξίδι στις αναταράξεις και σημαντικά ευκολότερες προσγειώσεις. Βελτιώνοντας την μορφή της ατράκτου, μειώθηκε η οπισθέλκουσα ενώ η ροή αέρα προς το κάθετο σταθερό (stabilizer) έγινε «καθαρότερη». Ακόμα και οι παραμικρές βελτιώσεις έγιναν με απώτερο σκοπό την περαιτέρω βελτίωση της άντωσης και την μείωση της οπισθέλκουσας. Η επιφάνεια εξισορρόπησης του κάθετου σταθερού (stabilizer trim tab), ενσωματώνει ένα νέου τύπου ευλύγιστο ελαστικό σύνδεσμο ο οποίος είναι αεροδυναμικά ομαλότερος και επιπροσθέτως η συνδεσμολογία βελτιώθηκε ώστε να δίνει καλύτερο έλεγχο αλλά και καλύτερη αίσθηση των μικροδιορθώσεων. 

Τα προηγμένης σχεδίασης ακροπτερύγια, μειώνουν την επαγωγική οπισθέλκουσα, βελτιώνοντας την άνοδο, την αυτονομία και τον έλεγχο των πτερυγίων ελέγχου στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ προσδίδουν στο αεροσκάφος «φουτουριστική» όψη του 21ου αιώνα. 

Νέος αποσβεστήρας κραδασμών πολυμερούς ουρεθάνης στο ριναίο τροχό, προσφέρει υψηλή απόσβεση και βοηθά στην εξομάλυνση των «σκληρών» προσγειώσεων. Το καινούργιο σύστημα προσγείωσης από σύνθετα υλικά, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από πιστοποιημένο κατασκευαστή αεροπορικών εξαρτημάτων, είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και απορροφά το 50% της ενέργειας της πρώτης αναπήδησης των τροχών. Ψηφιακή τεχνολογία τορναρίσματος πέντε αξόνων, παρήγαγε τα καλούπια για το νέο σύστημα προσγείωσης από συνθετικά υλικά. Νέα ελαστικά σχεδιάστηκαν μαζί με τους συνεργάτες μας για να προσφέρουν την σωστή ισορροπία μεταξύ ανθεκτικότητας απόδοσης και ελαφρού βάρους. 

Η δομή του νέου CTLS αποτελείται από τελευταίας τεχνολογίας ανθρακονήματα με πυρήνα από άκαμπτο αφρό και εποξική μήτρα και υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας τεχνολογία κενού.

Η καμπίνα πλάτους 1,24 μ. του CTLS, έχει αυξηθεί και σε μήκος ώστε να χωράει από μικρόσωμους, έως πολύ ψηλούς επιβάτες με την ίδια άνεση. Άνθρωποι με ύψη από 1,55 έως 2 μέτρα κάθονται πλέον πιο άνετα από ποτέ. Περισσότεροι αποθηκευτικοί χώροι στο πιλοτήριο προσφέρονται από μία ειδικού σχεδιασμού θήκη για άμεση πρόσβαση, ενώ μεγαλύτερες εξωτερικές θυρίδες αποσκευών παρέχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ογκώδη αντικείμενα αποθηκευμένα πίσω από το πιλοτήριο. Δύο ολοκαίνουργια πίσω παράθυρα προσδίνουν αίσθημα «ανοικτού ορίζοντα» και βελτιώνουν εκπληκτικά την ορατότητα προς τα πίσω.

Η νέα εγκατάσταση του κινητήρα μειώνει ακόμα περισσότερο τους κραδασμούς και τον θόρυβο. Τα διπλά χειριστήρια και τα τοποθετημένα κεντρικά στοιχεία ελέγχου του κινητήρα, είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά αυτού του εργονομικά σχεδιασμένου πιλοτηρίου. Εύκολα προσβάσιμοι αποθηκευτικοί χώροι και βολικές θήκες χαρτών προσφέρονται απλόχερα και με περισσή φροντίδα. Τα πρότυπα συστήματα εξαερισμού και θέρμανσης επιτρέπουν στο CTLS να πετά σε όλες τις εποχές.

Το νέο CTLS επιτρέπει της ασφαλή αποθήκευση 50 κιλών αποσκευών στο διπλό αποθηκευτικό διαμέρισμα, πίσω ακριβώς από την καμπίνα.

Ο ειδικός σχεδιασμός του πιλοτηρίου του CTLS υλοποιήθηκε σκοπίμως ακολουθώντας αξιόπιστες σχεδιαστικές αρχές, γνωστές από τις καμπίνες των σύγχρονων επιβατηγών αυτοκινήτων, όπου τα φορτία πρόσκρουσης μεταφέρονται διαμέσου του χώρου των επιβατών στις ζώνες πρόσκρουσης στο τέλος του οχήματος, ώστε η καμπίνα καθεαυτή να παραμένει σταθερή, ενώ η ενέργεια απορροφάται περιφερειακά. Αν κοιτάξει κανείς την καμπίνα ασφαλείας των μοντέλων της σειράς CT, μπορεί να ανακαλύψει όλα εκείνα τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μοντέρνων αυτοκινήτων.

Η παρακάτω εικόνα αποτυπώνει επιγραμματικά τη ροή των δυνάμεων της πρόσκρουσης σε ένα CTLS.

Οι ασκούμενες δυνάμεις σε ένα πιθανό ατύχημα, εισέρχονται από το τμήμα του κινητήρα και του ριναίου τροχού και διαμέσου της βάσης στήριξης της μηχανής (1), περνά στην πανίσχυρη δοκό-Α (2) και στο κεντρικό τούνελ (5).

Το κατώφλι της πόρτας (3) είναι ειδικά σχεδιασμένο για να μεταφέρει τα φορτία προς τα πίσω και μέσα στο συνθετικό κέλυφος σάντουιτς.

Η περιοχή των κεντρικών «νεύρων» της ατράκτου (4), είναι σχεδιασμένη σαν άκαμπτη δοκός ασφαλείας που μεταφέρει τα φορτία προς τα πίσω.

Τα μέσο της καμπίνας έχει ενισχυθεί ως προς την ακαμψία με ένα τούνελ (5) το οποίο εκτείνεται από την περιοχή προσάρτησης του ριναίου τροχού, έως και πέρα από το διαμέρισμα αποσκευών.

Η καμπίνα «κλείνει» στο τέλος με το κυρίως διάφραγμα (6), το οποίο μαζί με το κατώφλι της πόρτας, εξυπηρετεί τον ρόλο της ισχυρής δοκού-Β. Όλα τα διαμήκη στοιχεία εκτείνονται από αυτό και τελειώνουν σε αυτό το κυρίως διάφραγμα.

Το τμήμα του πατώματος κάτω από τα καθίσματα είναι σχεδιασμένο με «πυραμίδες» (7) τοποθετημένες στο πάτωμα της καμπίνας, οι οποίες στηρίζουν τις θέσεις επιβαινόντων και ισχυροποιούν την ακαμψία της κατασκευής.

Η εσωτερική επικάλυψη των επιφανειών της καμπίνας έγινε με Αραμίδιο, το οποίο παρέχει στους επιβαίνοντες μέγιστη προστασία από τα θραύσματα. Η εξωτερική επιφάνεια είναι σχεδιασμένη όπως τα ανθρακονήματα, παρέχοντας υψηλότατη ακαμψία και αντοχή.

Η καταλληλότητα όλου αυτού του σχεδιασμού έχει αποδειχθεί εδώ και 13 χρόνια που εφαρμόζεται. Η ιστορία των ατυχημάτων καταδεικνύει ότι η καμπίνα αυτή προσφέρει εξαιρετική προστασία, ακόμα και σε σοβαρά ατυχήματα.

 

 

 

ctls_frame

 

ctls_cockpit

Το πιλοτήριο του νέου CTLS με τη διαμόρφωση της GARMIN (δύο πληφοριακές οθόνες εκατέρωθεν και το GPS στο κέντρο), καθώς και τον αυτόματο πιλότο 2 αξόνων της Trutrak (το μικρό πανελάκι εντελώς αριστερά). Διακρίνονται επίσης και τα εφεδρικά αναλογικά όργανα, με τον τεχνητό ορίζοντα να βασίζεται σε ηλεκτρονικό γυροσκόπιο! 

 

ctls_seats

Οι θέσεις κυβερνήτη και συγκυβερνήτη, ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό χειριστή από πλευράς άνεσης και πολυτέλειας.

 

Εταιρίες που συνεργαζόμαστε

Στοιχεία επικοινωνίας

P.R.E.L. Wings LTD.

  • Αθήνα: Λ. Ποσειδώνος 12, 17561 Παλαιό Φάληρο, ισόγειο  (απέναντι από την μαρίνα του Φλοίσβου), Τηλ 210-9595120, 6972446046 
     
    Εκπαίδευση: Α/Δ Πάχης Μεγάρων.

  • Θεσσαλονίκη: Λ. Κων/νου Καραμανλή 108 (πρώην Ν. Εγνατία), 54644 Θεσ/νίκη, 1ος όροφος, Tηλ. 2310 869100,  6972446046, Fax 2310-869101.

  • Αεροπορικό Κέντρο: 30o Χιλ Θεσ/νίκης-Μουδανιών (δίπλα στο εργοστ. ΤΣΑΝΤΑΛΗ), Τηλ 2399-051031 & 6972-446046
    Υπεύθυνος Αεροπορικού Κέντρου:
    Παναγιώτης Σκυλίτσης τηλ 6972446046
    e-mail
    : prel@prel.grprel@otenet.gr

payments visa mastercard

 Eurobank EFG glass logo

prel-facebook

 

Ακούστε ζωντανά...

panel

...Την  προσέγγιση του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (LGAV Approach) και τον έλεγχο ανώτερης κυκλοφορίας (LGGG UAC), στους παρακάτω συνδέσμους:

http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=lgav&icao=lgav
http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=lggg&icao=lggg

...και ΔΕΙΤΕ την εναέρια κυκλοφορία με τον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.flightradar24.com