Το ZENAIR 650Ei είναι το νεότερο μοντέλο της δημοφιλούς σειράς ολομεταλλικών αεροσκαφών σε κιτ ZENAIR. Σχεδιασμένο από τον αεροναυπηγό Chris Heintz, το νέο ZENAIR 650Ei προσφέρει υψηλές επιδόσεις, άνετα καθίσματα δίπλα-δίπλα, προσιτό κόστος και, το σημαντικότερο, είναι διαθέσιμο σε ανθεκτικό ολομεταλλικό κιτ που μπορεί να συναρμολογήσει ο καθένας με βασικές ικανότητες και εργαλεία.
Το νέο ZENAIR ικανοποιεί τις προδιαγραφές της προτεινόμενης από την FAA κατηγορία Sport Pilot/Light-Sport Aircraft.
Το ολομεταλλικό διθέσιο αεροπλάνο έχει ένα νέο φτερό και μια καλύπτρα νέας σχεδίασης, καθώς και πολλά άλλα πρόσθετα χαρακτηριστικά. Το νέο πρωτότυπο XL χρησιμοποιεί σαν κινητήρα τον 6-κύλινδρο Jabiru 3300, έναν νέο και προσιτό κινητήρα 110 hp από την Αυστραλία. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν και οι Lycoming O-235 (116 hp) και Rotax 912S (100 hp) οι οποίοι έχουν δοκιμασθεί στο αεροπλάνο.
Η σειρά ZENAIR 650Ei, από το 1984 που παρουσιάστηκε, έχει γίνει πολύ δημοφιλής μεταξύ των νέων πιλότων και κατασκευαστών. Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε για να επιτύχει μέγιστη απόδοση από την νέα γενιά κινητήρων. Το ZENAIR 650Ei έχει μια νέα αεροτομή και μεγαλύτερη πτερυγική επιφάνεια από τα προηγούμενα μοντέλα ώστε να επιτυγχάνει μεγαλύτερη ταχύτητα με μεγαλύτερο φορτίο. Ωστόσο, με τα νέα flaps, η ταχύτητα stall παρέμεινε χαμηλή για πιο άνετη πτήση.
Το μεγαλύτερο βάρος απογείωσης του 650Ei σημαίνει εκτός των άλλων και μεγαλύτερες δεξαμενές στα φτερά άρα και μεγαλύτερη αυτονομία και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών πίσω από τα καθίσματα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά και επιδόσεις ZODIAC CH601 XL, Ευρωπαϊκή Εκδοση: |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
ROTAX 912S
(100 hp) |
Εκπέτασμα | 8.23 m |
Επιφάνεια Πτέρυγας | 12.3 m2 |
Μήκος | 6.1 m |
Υψος | 1.98 m |
Μέγιστο Βάρος Απογείωσης (MTOW) | 450 Kg |
Κενό Βάρος | 270 kg |
Ωφέλιμο Φορτίο | 180 kg |
Βάρος Πληρώματος | 170 kg |
Αεροτομή | Riblett GA 35-A-415 |
Μέγιστος Βάρος Αποσκευών στις πτέρυγες | 2x18=36 kg |
Μέγιστος Βάρος Αποσκευών στην άτρακτο | 18 kg |
Χωρητικότητα Καυσίμου | 2 x 45 lt = 90 lt |
Δομική Αντοχή | +6 G / -6G |
Πλάτος Καμπίνας | 112 cm |
Ταχύτητα Πλεύσης | 186 Κm/h |
Ταχύτητα Vne | 224 Κm/h |
Μέγιστη Ταχύτητα με flaps Vfe | 116 Κm/h |
Μέγιστη Ταχύτητα Ελιγμών (manuvering) Va | 150 km/h |
Ταχύτητα Stall χωρίς flaps Vs1 | 65 km/h |
Ταχύτητα Stall με flaps Vso | 62 km/h |
Βαθμός Ανόδου | 900 fpm |
Διαδρομή Απογείωσης | 168 m |
Διαδρομή Προσγείωσης | 152 m |
Εμβέλεια | 656 miles |
Αυτονομία | 4.9 h |
.... Τιμοκατάλογος | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ. Οι πρώτες αναγραφόμενες τιμές είναι εργοστασιακής κατασκευής και με το αστερίσκο διευκρινίζεται ότι έρχεται στην PREL ως QBK και εκεί τελειοποιείται σε έτοιμο για πτήση από τους τεχνικούς της PREL. |